Blue Stars

Baráti kör

Letöltések

Csapatlogók

Nyitólap
Játékosok és transzferek

Játékosok:


Életkor: Mivel a Hattrickben egy év 112 napos, a játékosok életkora x év és 0-111 nap lehet. A 112. napon a játékosnak születésnapja van, ami eshet a szezon bármely idõszakára.

Képességek fontosság szerint rendezve

alap pozíciók

fõ képességek

kiegészítõ képességek

 

Kapus

Védés

    

Szélsõ Hátvéd

védekezés

szélsõjáték

Középhátvéd

védekezés

 

Szélsõ

szélsõjáték, játékszervezés, állóképesség

védekezés, átadás

Középpályás

játékszervezés, állóképesség

átadás, védekezés  

Csatár

gólszerzés

átadás

 

pozíciók egyéni utasításokkal  

 

 

 

Szélsõ hátvéd közép felé

védekezés

  

Szélsõ hátvéd védekezõ

védekezés

 

Szélsõ hátvéd támadó

védekezés, szélsõjáték

játékszervezés, állóképesség  

Középhátvéd támadó

védekezés, játékszervezés, állóképesség   

 

Középhátvéd szélre

védekezés

szélsõjáték

Szélsõ védekezõ

játékszervezés, állóképesség, szélsõjáték  

védekezés

Szélsõ támadó

szélsõjáték, játékszervezés, állóképesség

átadás

Szélsõ közép felé

játékszervezés, állóképesség

szélsõjáték, átadás, védekezés  

Középpályás támadó

játékszervezés, állóképesség

átadás  

Középpályás védekezõ

játékszervezés, állóképesség

védekezés  

Középpályás szélre

szélsõjáték, játékszervezés, állóképesség

átadás, védekezés

Csatár védekezõ

gólszerzés, játékszervezés, állóképesség

átadás


Képesség szintek


Ha egy játékosod valamilyen képességét edzed, az mindig kis lépésekben növekszik. Ha (az edzett képesség) elér egy bizonyos értéket, akkor az elnevezése meg fog változni. Ez azt jelenti, hogy egy játékos 'remek' játékszervezéssel ami 'nagyszerû' -re fog ugrani következõ héten, csak egy kicsit játszik rosszabbul, mint az aki épp most lépett 'nagyszerû' -re!

Képességek csökkennek 29 éves vagy idõsebb játékosoknál. Minél öregebbek lettek annál nagyobbak a lépések lefelé. Ezek a képesség-csökkenések Hétfõn történnek!
Isteni+
Egy játékos nem áll le az edzéssel mikor eléri az 'isteni' elnevezést.
Vannak magasabb szintek, melyeket csak a játékosok értékén lehet látni.

 

Népszerûség: fontos a csapatvezetõnek!
Vezetõképesség:
fontos a csapatvezetõnek és azoknak, akikbõl edzõ lehet majd.


Õszinteség,
Agresszivitás és Lapok
A legbecstelenebb és legagresszívebb játékos az, aki a leggyakrabban lapot kap. Ezen felül valószínûleg õ az a játékos, aki az ellenfél játékosának okoz sérülést. Alacsony tapasztalatú játékos ugyancsak gyakrabban kap lapot.
Felfüggesztett játékosok játszhatnak barátságos mérkõzésen, tehát kaphatnak edzést.
A lapokat törlik felfüggesztéskor és a szezonközti szünetben.

Válogatott játékosok
egy csomó tapasztalatot kapnak
Ha a tulajdonos klub a játékos anyaországában játszik akkor a klub visszakapja a játékos heti bérének 33-40%-át!
A sérülési esélyek nõnek a plusz meccs miatt, de
mikor a játékosok sérültek, a klub a bérek 100%-át kapja vissza a sérülés becsült ideje alatt.
A játékosnak továbbra is játszania kell a klubban, hogy edzést kapjon.
Egyéb hatás nincs mint ezek.

 

 

 

Edzés

Az ifi csapat

Fektesd be a maximumot az ifi csapatba! Az elején elég befektetni 2000 e Ft-t, amíg el nem éri a középszerû szintet, mivel állítólag eddig a szintig nincs sok különbség a 2000 e Ft és a 4000 e Ft befektetett összeg hatása között. Kb. 13-14 hét mire eléri jó szintet és kb. még egy szezon mire remek szintû lesz.


A legjobb módszer az edzések elkezdéséhez, ha a csapatod játékosai közül megnézed az ifi-játékosok tudásszintjét.
Ha vannak 17-19 éves játékosaid (ha nincs, akkor egy kicsit idõsebb játékosok is jók lesznek kezdetben), akik edzhetõk, bölcs választás velük kezdeni az edzést.
Edzhetõ ifinek javasolt a megfelelõ, jó vagy remek szintû.

A késõbbiekben: ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki az edzésbõl az edzés-programnak megfelelõ ifikre van szükséged, akár játékosvásárlás árán is.

Az edzés idõbe telik.
Erõnlétet minden héten kell edzeni a teljes edzés egy bizonyos százalékában. A hatékonysága magasabb intenzitás szinteken csökken. Az idõsebb játékosoknak több erõnlétedzésre van szükségük, hogy fent tudják tartani ugyanazt a szintet. Célszerû 12-20% intenzitással dolgozni.

Az edzés ideje függ az edzett képességtõl, az edzés intenzitásától, az edzõtõl, valamint a segédedzõk számától.
17-19 éves, 100% edzés intenzitással, jó edzõvel és 9 segédedzõvel:
(minden plusz év esetén, valamint minden egyes szinttel a jó edzõ alatt plusz 1 hetet kell hozzáadni a következõ lapon található táblázatban szereplõ értékekhez)

(Megjegyzés: ha 9 segédedzõd van, már csak 1 kapusedzõd lehet, hogy ne “verekedjenek össze”)

 

képesség

 hét 

 edzett posztok / megjegyzések

 

Védés

 9 kapusedzõvel

Védekezés 

 a középsõ-, és szélsõvédõkre egyforma mértékben hat

Játékszervezés a középpályásoknak 

 a középpályások 100% játékszervezés edzést kapnak

Játékszervezés a szélsõknek

14 

 a szélsõk 50% játékszervezés edzést kapnak

Gólszerzés

6-7 

 csak a csatárok kapnak edzést

Szélsõ

 szélsõ védõkre (50%) és szélsõkre hat (100%)

Passzolás

 a középpályásokra, szélsõkre és csatárokra hat

Lövés edzés - Gólszerzés

N/A 

 minden a héten játszott mezõnyjátékosra hat

Lövés edzés - Pontrúgás

N/A 

 minden játékosra hat

Pontrúgás

1-2 

 minden játékosra hat

Állóképesség

 minden játékosra hat, csökkenti a játékosok formáit!

Generál edzés - Forma

 mindenkire hat, aki a héten játszott

Generál edzés - Kapus 

N/A

 kis mértékben növeli a kapus képességet


Hozd ki a legtöbbet a csapatodból...
Fontos azt a formációt kiválasztani, amelyik a leginkább megfelelõ az edzés-tervednek.

Ne játssz "túlzott" formációkban mint pl. 2-7-1 azért, hogy több edzésposztod legyen! Ilyen esetekben egy játékosod se fog kapni edzést!

Mi történik, ha egy játékos az adott héten mindkét meccsen, de más poszton játszott?
Mindig a héten játszott utolsó pozíció számít, ez alapján kaphat edzést!

Csapatvezetõ

A csapatvezetõ, aki javítja a csapatszellemet.
A legmagasabb vezetõi tulajdonsággal rendelkezõ játékos lesz a csapatvezetõ. (Semmi köze a csapatkapitányhoz, akit a mérkõzésekre jelölünk ki!) Ha nagyon népszerû, akkor a csapatszellem növekedni fog, ha kellemetlen személyiség, annak a többiekre nézve is rossz hatása van. Problémát okozhat, ha több ilyen játékosunk is van a csapatban. A többiek nem fogják tudni, kihez alkalmazkodjanak.

Lehetõleg egy játékosunk legyen, akinek – és csak neki* – a legmagasabb a vezetõi képessége és nagyon népszerû is a játékosok között.

*ha több mint egy rendelkezik magas vezetõi képességgel, és azonos az elfogadottságuk, akkor nem számít természetesen.

 

Különleges események

Extra lehetõségek játékos-pozíciókra vetítve

Csatárok

különleges képességek

jegyzetek

 

Hosszú passz

Kiszámíthatatlan + Átadás

 

Labdaszerzés

Kiszámíthatatlan + Gólszerzés

 

Gyors megmozdulás

Gyors

hatástalan, ha a szembenálló védõ is Gyors és jó a Védekezés képessége 

Technikás Jól fejelõ ellen 

Technikás

szembenálló védõ, vagy középpályás ellen, ha annak Jól fejelõ specialitása van 

Tapasztalat esemény

 

 

 

Szélsõk  

  

 

 

Jó passz + Gólszerzés

Szélsõ

A passzt fogadónak jó a Gólszerzés képessége

Jó passz + Jól fejelõ

Szélsõ

A passzt fogadónak van Jól fejelõ specialitása

Gyors megmozdulás

Gyors

hatástalan, ha a szembenálló védõ is Gyors és jó a Védekezés képessége 

Technikás Jól fejelõ ellen 

Technikás

szembenálló védõ, vagy középpályás ellen, ha annak Jól fejelõ specialitása van 

Tapasztalat esemény

 

 

 

Belsõ Középpályások

 

 

 

Nem várt megmozdulás 

Kiszámíthatatlan

alacsony Védekezés képesség esetén

Tapasztalatlanság esemény

 

 

 

Védõk

 

 

 

Nem várt Megmozdulás 

Kiszámíthatatlan

alacsony Védekezés képesség esetén

Fáradt Játékos

alacsony Állóképesség

szembenálló Támadónak magasabb az Állóképessége

Tapasztalatlanság Esemény 

 

 

 

Minden Játékos

 

 

 

Nem várt Megmozdulás

Kiszámíthatatlan

 

Bombagól

Pontrúgás + Gólszerzés

 

Szöglet / Jól fejelõ

jó Pontrúgó + jó Gólszerzõ 

A gólszerzési esély függ mindkét csapatban lévõ Jól fejelõ specialitású játékosok számától (hasonlítsd össze)!

 

Színmagyarázat: gólszerzési esély, ellenfélnek ad gólszerzési esélyt, Idõjárástól függõ

 


Idõjárás esemény


Egy játékosra hatással lehet, ha Idõjárás esemény történik:
Így, ha megvan a lehetõséged, hogy olyan játékosok közül válassz, akiknek majdnem ugyanolyanok a képességeik, de különbözõek a specialitásaik, akkor vedd figyelembe a következõket:

Napsütés
+ Technikás játékosoknak javul a Gólszerzés és Játékszervezés képessége napsütésben
- Gyors játékosoknak romlik a Védekezés képessége napsütésben
- Erõteljes játékosok Gólszerzés képességet vesztenek napsütésben, és jobban elfáradnak napsütésben

Esõ
+ Erõteljes játékosoknak javul a Gólszerzés, Védekezés és Játékszervezés képessége esõs idõben
- Technikás játékosoknak romlik a Gólszerzés és a Játékszervezés képessége esõs idõben
- Gyors játékosok romlik Gólszerzés és a Védekezés képessége esõs idõben

Emlékezz, hogy az Erõteljes Játékosok Védekezés képessége kétszeresen számít mikor játéktördelést játszol!


Összezavarodás Események
Ezek az események a formáció tapasztalat skáláját használják(katasztrofálistól remekig) hogy megmutassák a csapat szervezettségi szintjének leesését, vagy javulását.

Formák

Minden játékosnak van egy rejtett forma-görbéje, amely lefelé, vagy felfelé mutat, de ezt a játékban sehol nem lehet látni, csak érzékelhetõ a játékos formájának, vagy értékének a változásából.
Minden edzésnapon (csütörtök 17:45) a csapatod harmada véletlenszerûen kiválasztásra kerül, nekik megváltozik a rejtett forma-görbéjük.
Ezután újabb harmad kerül kiválasztásra - ezek között az elõbb kiválasztottak is szerepelhetnek - akiknek megváltozik az aktuális formája.

Befolyásoló tényezõk
- nem számít, hogy egy játékos 1 vagy 2 meccsen játszott a héten
- ha egy játékos nem játszott az adott héten az negatív hatással lehet a formájára
- egy jó edzõ és a segédedzõk jobb formában tartják a csapatot
- egy olyan csapatnál, ahol az edzés intenzitás magas, jobb formák várhatók
- állóképesség edzés hatására a formák csökkennek

Generál edzés
Általában elmondható, hogy ez lelassítja a forma-esést, vagy gyorsítja a forma-növekedést a forma-görbére hatva.

Mennyire fontos egy játékos formája?
Ha megnézed a játékosok értékelését a képességeik és formájuk függvényében hamar rájössz a formák fontosságára.
Például egy jó védõ csapnivaló formában rosszabb teljesítményt nyújt, mint egy megfelelõ védõ jó formában.

bevétel a jegyekbõl és tapasztalatpontok


bajnoki
  tapasztalatpont: 1x
  a teljes bevétel a vendéglátóké


kupa
  tapasztalatpont: 2x
  2/3 bevétel a vendéglátóké, 1/3 a vendégeké


barátságos
  tapasztalatpont: 0.1x belföldi, 0.2x külföldi barátságos meccsekre
  a bevétel felezõdik


válogatott meccs
  tapasztalatpont: 3x

Tapasztalat

A tapasztalt játékosok jobb teljesítményt nyújtanak, mint az azonos tudású tapasztalatlan társaik!


Felállások


4-4-2
: az alapfelállás. erõs védelmet és középpályát ad. jó középpályásokkal érdemes játszani a labdabirtoklásért.

Támadó
3-5-2: erõs középpálya enyhe védelmi gyengülés árán

3-4-3: igen támadó felállás. itt is igaz: jó középpályások kellenek ahhoz, hogy legyen elegendõ helyzetünk.
4-3-3: nagyon gyenge középpálya ellen ajánlott. valószínûleg csak ellentámadásos taktikával jó.
2-5-3: átadás-edzésre egy gyenge támadású csapat ellen


Védekezõ

5-3-2: ellentámadásra lehet jó
4-5-1: védekezõ felállás erõs középpályával... kibekkelni egy ikszet.
5-4-1: döntetlent kicsikarni jó középpályával.

Edzés-elmaradás
Az edzés-elmaradás kockázata akkor merül fel, ha 4 középhátvéddel, vagy 4 belsõ középpályással, vagy 4 csatárral állsz ki.
formáció tapasztalat
a csapatod 'Edzés' lapján találhatod meg mennyi tapasztalatot szerzett a csapatod különbözõ formációkban. Ezen formációk közül játszatva egyet növelni fogja ennek a tapasztalatát, de csökkenti a többiét (csak egy kicsit). 3 jól kitapasztalt formáció között leszel képes váltogatni.
A tapasztalati szintre hatással van a játékosok eladása. De igazán rossz hatással az lesz rá, ha csak kereskedsz.


Egyéni utasítások

pozíció

utasítás 

 hatás

fontos képességek

 

Középhátvédek 

támadó 

erõsíti a középpályát
gyengíti a középsõ védelmet

+játékszervezés
+erõnlét

-védekezés

 

szélre 

a hangsúlyt a szélsõ védelemre teszi és támadást 
gyengíti a középsõ védelmet

+védekezés
+szélsõjáték

-védekezés

Szélsõ hátvédek 

védekezõ

erõsíti a szélsõ védelmet
gyengíti a szélsõ támadásokat

+védekezés
-szélsõjáték

 

támadó 

erõsíti a szélsõ támadásokat
kicsit erõsíti a középpályát
gyengíti a szélsõ védelmet

+szélsõjáték
+játékszervezés
+erõnlét
-védekezés

 

közép felé 

a hangsúlyt a középsõ védelemre teszi
gyengíti a szélsõ védelmet és támadásokat

+védekezés
-szélsõjáték
-védekezés

Szélsõk

védekezõ 

erõsíti a szélsõ védelmet
gyengíti a szélsõ támadásokat

+védekezés
-szélsõjáték

támadó 

erõsíti a szélsõ támadásokat
gyengíti a szélsõ védelmet

+szélsõjáték
-védekezés

 

közép felé 

erõsíti a középpályát
gyengíti a szélt

+játékszervezés
+erõnlét

-szélsõjáték
-védekezés

Belsõ Középpályások 

védekezõ 

erõsíti a középsõ védelmet
gyengíti a középsõ támadást

+védekezés
-átadás

 

támadó 

erõsíti a középsõ támadásokat
gyengíti a középsõ védelmet

+átadás
-védekezés

 

szélre 

erõsíti a szélsõ támadásokat
gyengíti a középpályát

+szélsõjáték
-játékszervezés

Csatárok

védekezõ 

erõsíti a középpályát
gyengíti a támadásokat

+játékszervezés
+erõnlét

-gólszerzés


hozzáállás
Laza Játék - a csapat gyengébben fog teljesíteni, mint általában. a csapatszellem 2 szintet fog a meccs után ugrani.
A Szezon Meccse - a csapat jobban fog teljesíteni mint általában, a csapatszellem felezõdik a meccs után.

 

Taktikák


ellentámadás CA


akkor használandó, ha jó a védelem és a támadás de a középpályád gyengébb, mint az ellenfeledé. Csak akkor hasznos, ha nem uralkodsz a középpályán.
az ellentámadás valószínûsége az ellenfél egy kihagyott helyzete után a védõid védekezésétõl (1x) átadásától (2x) és a tapasztalatától függ. az hogy egy ellentámadásból gól lesz-e, csak a csatáraidtól függ.
hátrány: 7%-kal gyengébb lesz a középpályád miután összehasonlítják a te és az ellenfeled középpályát. (pl. ha normálban 51%-os középpályád lett volna, nem lesz hatása a CA-nak, de a középpályád rosszabb lesz azért. és ez nem jó)
alkalmas felállások: 4-3-3 jó CA védõkkel, 5-3-2 nagyon jó csatárokkal

támadás a széleken AOW


a középsõ támadásokat próbálja szélsõ támadásokká alakítani. gyenge szélsõ védelmû csapat ellen ajánlott.
az a képesség, hogy mennyire tudja a csapat a középsõ támadásokat szélsõkké alakítani, megfelel a passzolások átlagának minden játékosodnál (a kapust kivéve). tapasztalat-bónusz is jár.
ezen képesség függvényében lehet 20%-tól 40%-ig terjedõ intervallumban szélsõ támadás-többleted.
hátrány: gyengíti a középsõ védelmet.
alkalmas felállások: 2 támadó szélsõ és 2 szélsõ védõ

támadás középen AIM


szélsõ támadásokat próbál középsõkké alakítani. gyenge középsõ védelemmel rendelkezõ ellenfél esetében alkalmazható.
az a képesség, hogy mennyire tudja a csapat a szélsõ támadásokat középsõkké alakítani, megfelel a passzolások átlagának minden játékosodnál (a kapust kivéve). Tapasztalat bónusz is jár.
ezen képesség függvényében lehet 20%-tól 40%-ig terjedõ intervallumban középsõ támadás-többleted.
hátrány: gyengíti a szélsõ védelmet.
alkalmas felállások: a szélsõidet középre utasíthatod, hogy urald középpálya-dominanciát érj el. 2 védekezõ szélsõt is fontos lenne betenned, hogy csökkentsd a szélsõ védelem-esést.

Játéktördelés

Ha 0-0ra célzol. a helyzetek mennyisége lecsökken.
a helyzetek lecsökkentési képességét úgy kapod, hogy minden (igen, még a kapus is!) játékos védekezési képességét összeadod. Az erõteljes játékosok védekezési képességét kétszeresen kell venni. az állóképesség úgyszintén fontosabb (jó, ha kitûnõ vagy félelmetes). ide is természetesen beszámít a tapasztalat.
hátránya: játékosaid hamarabb kifáradnak.
alkalmas felállások: 5-4-1, 4-5-1

hazai pálya
Egy csapat jobban teljesít a saját stadionjában, mint idegenben. Ez csak akkor számít, ha meccs nem egy: derby (két ugyanabból a régióból származó csapat meccse)

 

 

Pszichológia

csapatszellem
A csapatszellem olyan, mint egy általános forma az egész csapatodra; ha alacsony, a csapatod a képességei alatt fog teljesíteni, ellenkezõleg pedig felette.
A jó csapatszellem-stratégia nagyon fontos ebben a játékban!

A csapatszellemre a következõ dolgok hatnak:
• az edzõ vezetõképessége

• a csapatvezetõ

• a csapat önbizalma : a lezuhanó önbizalom lerántja egy kicsit a csapatszellemedet is
• sportpszichológusok

• eladások és vásárlások ugyancsak hathatnak a csapatszellemre :
   ha rossz együttmûködõ-készségû játékost veszel, a csapatszellemed leeshet.
   ha jó együttmûködõ-készségû játékost adsz el, a csapatszellemed ugyancsak leeshet.
   Ha egy frissen felhozott ifit transzferlistára teszel a felhozástól számított 3 napon belül, akkor ennek nem lesz semmi hatása a csapatszellemre.
   Játékos kirúgása nem hat a csapatszellemre.

Edzõ jó vezetõképességgel és egy népszerû csapatvezetõ a legjobb helyzet ezeket illetõen. Ez azt jelenti, hogy a TS-ed a LEGLASSABBAN fog csökkenni.

önbizalom
Az önbizalom nõ a nyert meccsekkel, és csökken vesztéskor. De légy óvatos, ha kiváló; és nyerõ szériában vagy, átfordulhat túlzott önbizalomba, s máris rosszabbul megy a meccs. Tartsd eszedben, hogy a sportpszichológusok emelik az önbizalmat és segítenek a csapatszellemed tovább magasan tartani. Viszont mérlegeld, hogy mindet kirúgod mikor már 'kiváló' szinten van.


MOTS - A szezon mérkõzése (match of the season)
Ha azt választod, hogy az adott mérkõzést a csapat MOTS taktikával játssza, a csapatod jobb teljesítményt nyújt, mivel a csapatszellem a mérkõzés közben magasabb lesz. A MOTS negatív hatása, hogy a mérkõzés után a csapatszellem értéke megfelezõdik. A csapatszellem újra megnövelhetõ, ha PIC taktikával játszol:

PIC - laza játék (play it cool)
Ha azt választod, hogy az adott mérkõzésen a csapatod PIC taktikával játsszon, a csapatod a normál teljesítmény alatt fog játszani, de a mérkõzés után a csapatszellem 2 szintet emelkedik.
A 'PIC' és 'MOTS' taktikáknak nincs hatásuk a barátságos meccsekre.

 

 

Stadion

ez kellene, hogy legyen a stadionod felosztása
63% állóhely
25% ülõhely
10% fedett ülõhely
2% VIP páholy

Nézõszám
a nézõszámot befolyásolhatja a csapatunk és ellenfelünk jelenlegi helyezése a bajnokságban, a nyerõszériánk, a szurkolóink hangulata, és természetesen az idõjárás is

A Hattrick szezon

Felhívjuk a figyelmedet, hogy a liga&kupa/barátságos összecsapások idõpontjai országonként különböznek, így az átlag lett számításba véve

liga és kupa hetek
egy hattrick hét a bajnoki összecsapással kezdõdik

 

1-13 hét

 szerdánként

 kupa vagy barátságos meccsek  

 

szombatonként

 bajnoki meccsek

két szezon között:a 14.-ik és egyben utolsó bajnoki meccs után megkezdõdik az úgynevezett uborkaszezon, melynek programja:

 

14. hét  

szombat

 utolsó bajnoki meccs
 gólkirályságért járó bónusz megkapása azonnal a meccs után

 lehetõség a klub nevének megváltoztatására 

 

 szerda

 barátságos meccs

 
 

15. hét*

szombat

 kvalifikációs meccs, a szezonvégi bónuszok megkapása

 lehetõség a klub nevének, régiójának megváltoztatására  

 

 szerda

 barátságos meccs

 
 

16. hét*

szombat

 nincsenek meccsek
 újraállítódik: magabiztosság, csapatszellem, szponzorok, szurkolók

 

 

hétfõ

 a játékosok fizetésének kiszámolása, sárga/piros lapok törlése

 

 

szerda

 elsõ kupa vagy barátságos meccs

 

 

1.hét

 új szezon

 

*ezen a héten megemelheted az erõnlét edzés arányát és tarthatsz pl. pontrúgás vagy általános edzést, mert csak egy meccset játszol.

Egy bajnoki meccs és az azt követõ barátságos vagy kupameccs a fontos az edzéshez és a pénzügyekhez.

 

 

 

Fordulók

az elsõ barátságos/kupameccs és az elsõ bajnoki meccs az új szezonban tartozik az 1. fordulóhoz
az elsõ kupadöntõ és az utolsó bajnoki meccs a 14. fordulóban van
a második kupadöntõt és az osztályozókat a 15 fordulóban tartják
csak barátságos meccset játszhatsz a 16. fordulóban

minden pénteken: nemzeti válogatottak meccsei

mérkõzések
az elõzõ szezon végeredménye alapján
tehát: az elsõ a felsõbb osztályból kiesett csapat, az utolsók a feljutott csapatok

1. forduló: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
2. forduló: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
3. forduló: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
4. forduló: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
5. forduló: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
6. forduló: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
7. forduló: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
8. forduló ugyanaz mint a 7. forduló, csak a helyszín változik
és így tovább...